4000040504 |
Formació direccions centres públics del Vallès Occidental |
2015-2016 |
Curs. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
20/10/2015 - 19/5/2016 (15 hores) de 15:00h a 17:00h |
|
INS de Terrassa |
|
rbla. d'Egara, 331 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
ST al Vallès Occidental
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
04/07/2016 - 20/10/2015 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Activitat de formació adreçada als equips de gestió de centre.
3 sessions, una per trimestre i se'n podria fer una quarta si es considerés necessari.
|
| |
Objectius |
Objectius generals:
- Donar resposta formativa a la demanda formulada per les direccions a les Juntes Territorials.
- Facilitar informacions de primera mà des dels responsables de SSTT a les direccions, per tal que la informació sigui el més directa possible.
- Tenir un espai de comunicació trimestral i presencial entre responsables de SSTT i els responsables dels centres al territori. Espai per compartir novetats i dubtes, si és el cas.
Objectius específics per sessions.
|
| |
Continguts |
1a sessió:
- Presentació i informacions diverses a càrrec del director dels Serveis Territorials, Sr. Lluís Baulenas.
- E-valisa: Ampliació dels processos a càrrec del Sr. Francesc López
- Informació seminaris TAC i presentació de mSchools Toolbox a càrrec del gestor de l'Àrea TIC, Sr. Josep Ma Silva.
- Instruccions sobre activitats perilloses a càrrec del cap de la Secció de Riscos Laborals, Sr. Alex Egea
- Informacions sobre les situacions administratives del PAS a càrrec del Secretari dels SSTT, Sr. Enric Trens
|
| |
Avaluació |
S'avaluarà l'aplicació, la qualitat de l'execució l'adequació a les necessitats, l'aprofitament i el grau de satisfacció
Instruments: Qüestionaris online preparats per cada sessió i resum i valoració global.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les hores presencials
|
| |
E-mail |
sefp_vall.ensenyament@gencat.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
20/10/2015 |
1500 |
1700 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
|
| |